29 Mac 2011

cinta monyet


HAHAHAHAHA....post gempakkk...pernah di lamun cinta monyet???aku rasa most daripada kita penah dilamun cinta monkey tu ms mudo2 dulu..

TAPI istilah cinta monyet tu sampai skrg aku x bleh nk tafsir knp MONYET yg dipilih...bukan GAJAH, RIMAU, atau paling HODOH pun BADAK SUMBU.....knp monyet jugak yang dipilih...TAPI ok lah tuh, drpd BERUK better MONYET....ngeh ngeh ngeh...


Monyet tak monyet....kuasa CINTA tuhhh..perghhhh...mmg mewangi sepanjang hari, apatah lagi kalau dgr lagu-lagu cinta merewang dan terawan-awan..pelikkan???Penah lah masa skolah dulu2 feeling cinta monyet ni...org kate boleh melalaikan tp bg aku ok jek...taklah sampai tak bleh tido, tak bleh mandi, tak bleh study....TAPI camne ya ngan remaja skrg nih...CINTA MONYET mereka cam kite dulu2 ke? maklumlah, remaja skrg lebih brani, lebih envance kata org...sll ingin mencuba sesuatu yg br walaupun hakikatnya mereka tahu ada benda yg nk dicuba itu memudaratkan.


Apa kata anda pembaca blog saya nih...ada org baca ke??? hahahahahaha...kongsi pengalama CINTA MONYET masing2...mana tau, bleh jadi novel cam novel LAGENDA BUDAK SETAN tu...hehehehehehe



TULIP BERDURI:Teringat ms form 4.....hari2 dgr lagu ADAKAH KAU SETIA...alunan STING...hahahahahaha...mana pergi 'DIA' skrg ya....ms aku kawin dia ada dtg ngan wife dia.

1 ulasan:

  1. hahaha...aku xde cinta monyet. Cinta betul2 tp monyet dpt makan pisang, aku gigit jari!!

    BalasPadam