07 Mei 2011

aku dah tua

selamat hari lahir WAN NOR ROSIDA WAN HAMAD

hari ini, 31tahun lalu, aku dilahirkan oleh seorang insan yang begitu mulia....
so, dikesempatan ini aku hanya mampu ucapkan...terima kasih mek terima kasih mek dan terima kasih mek....dan sesungguhnya terima kasih ALLAH.

Dan hari ini, aku sedar aku dah semakin tua, dan doa aku hanya satu, jika umurkan dipanjangkan ALLAH, aku mohon titipkan perjalanan aku ini dengan iman dan seandainya aku tidak mampu untuk merasai sangat begitu tua usiaku, matikan aku YA ALLAH dalam iman kerna sesungguhnya redhaMU dan redha IBUku yang ku harapakan....

Terima kasih MEK kerana melahirkan aku, walaupun jasa itu masih tidak mampu dibalas sebaik jasa dan pengorbanan yang dicurahkan.

Terima ABAH kerana bersabar dengan karenah anak perempuanmu ini di atas apa yg berlaku selama ini.

Terima kasih KAKAK-KAKAK, kerana byk berjasa dgn adikmu yang sorang ni

Terima kasih ADIK-ADIK, kerana redha jika apa yg diminta ada yg tidak dipenuhi

Terima kasih SUAMI, kerana melayanku bgai seorg puteri selama ini tetapi aku juga harus diajar berdikari utk menghadapi saat2 andai kau pergi dulu sebelumku (harap2 kite pergi bersama2 dan terus bersama hingga ke SYURGA...AMIN)

Terima kasih ANAK-ANAK, ummi sayang kamu berdua, marah itu tanda sayang, ketahuilah setiap saat nafas ini, terselit kukuh dan abadi nama kalian berdua.


TULIP BERDURI: TQ TQ TQ....;-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan