16 Disember 2009

sudah tiba masanya...

aku rasa sudah tiba masanya untuk aku meneruskan antry dlm blog ini dgn aktiviti seharian aku di pejabat, apa yang aku buat, aassignment ape yang aku pergi, dengan siapa dan bagaimana aku mengolah ayat menjadi berita...hahahaha, cam lawak pun ada entry aku kali ni....
tapi takpe...sekurang2nyer sesiapa yang membaca blog aku, tahu perjalanan seharian seorang repoter (nak kata hebat...tak penah dapat anugerah lagi setakat ni, nak kate glamor, tak pernah wat majalah hiburan yg repoternyer aku tgok berpakaian ctik2(hingga bleh tertukar ngan artis..hehehehe).
ape yang penting...aku berkongsi suka duka ini dengan dia dan kamu....

TULIP BERDURI:we never promise a roses when we become a journalist...)ntah betul ntah idak ayat ni)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan