15 Disember 2009

Princess Haliza???

Princess Haliza???
dengar nama pun mcm pernah dengar jerkkk....siapa dia?kenapa dia?macamane nama dia bleh timbul dlm entry aku ni?wah2 soalan dah memang mcm reporter...huakakakaka...dah sah2 aku reporter...hik hik hik...
sebenarnya kali ni entry aku berkaitan dengan hubby yang mengikuti survival selama tiga hari di Kem PLKN Princess Haliza...anjuran MATRA 2(tpt dia kerja lah)
tapi wondering jugak...ikhtiar hidup ke?
hahahaha....apa taknyer aktiviti ikhtiar hidupnyer pada mlm pertama je...tapi yang lebihnyer banyak permainan...huhuhuhu,
langsung aku tidak dapat mengikuti ATM bersama Media ke tasik Banding, Perak...
huahuahuaa...dah lama kepingin mau pakai pakaian askar...al maklumlah, kalau mohon jadi askar, kompem kena rejek (jgn marah tulisan rojak) yang diadakan pada tarikh dan waktu yang sama.
tapi takpe....yang penting bukan senang nak tengok hubby aku pakai baju kelawar aku pada mlm terakhir dia kat kem tu..huakakakaka, aku tergelak sampai tergolek2...hik hik hik...
yang penting tu semua idea aku, tak sangka dia setuju...tak bleh blah, pakai baju tu ngan kain pelikat n kopiah.....
apepun tabik springggggg kat hubby kerna sanggup menerim aidea gile isterinya yang sememangnya memmpunyai otak yg memang gile.....


TULIP BERDURI:harap2 tahun depan bleh ikuti ATM bersama media di negeri di bawah bayu.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan