11 Februari 2010

Laknat lah kau "BINATANG'!!!


foto:Ehsan SH MNS

Entry yg aku rasa memang cukup kasar sesuai ditujukan kepada manusia yang tidak punya hati perut setelah membuang bayi mereka yang tidak berdosa.

Ntah kenapa bila terpandang front page Utusan, air mata aku laju je mengalir melihatkan bayi malang ini berakhir sebegini rupe riwayat hidupnya sehingga tidak sanggup utk aku membelek akhar itu untuk hari ini.....sedangkan dia lah manusia yang ibarat kain putih yang tidak mempunyai ape2 dosa untuk di perlakukan sebegini rupa.

Memang dasar binatang manusia yang bergelar ibu dan bapa itu (tapi gelaran itu sebenarnya memang tidak layak utk diberikan kepada manusia durjana itu.

Bayangkan tubuh badannya di selimuti gerombolan smut2 saat itu sedangkan sepatutnya badan yang mulus itu diselimuti gebar lembut yang mampu mengiringinya mengulit mimpi indah stelah diberi peluang oleh Allah s..w.t untuk menjengah alam maya ini.

Namun, ternyata, kenikmatan itu diragut sebegitu kejam oleh manusia yang dianugrahkan otak tetapi hanya pandai digunakan untuk mengalun nikmat kasih sayang, sebaliknya menjadi dungu saat buah kenikmatan itu diberikan roh oleh penciptanya.....

Moral masyarakat kita makin rendah martabatnya dan aku takut taraf itu akan tersu rendah dan rendah hingga menjadi sama rata dengan taraf makluk Allah yang bergelar binatang...Astarfirullah.....



TULIP BERDURI: Ya Allah, kau jauhkanlah keluarga hambaMu ini dari keburukan sifat seperti itu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan