25 April 2010

aku dan dia

Ni gbr kami berdua masa kecik2 dulu....tetiba terjumpa balik.hahahaha, bila aku tunjuk gbr wan mohd saufi ni kat umar, dia ckp tu gbr dia...hahahaha, anak pun dah kompius nak beza gbr dia org berdua.gbr aku plak...saje nak buktikan bahwa rambutku tak kerinting sepertimana dakwaan sesetengah pihak masa zaman sekolah lu..aku pun heran, napelah dia org bleh ckp rambut aku kerinting sedangkan sejak azali lagi tambut gue dah sememangnya lurus n ikal..(takpun depa tu jeles sebenarnya)




untuk membuktikan bahawa kami ni mmg anak beranak...ko org tgk lah gbr2 kat atas ni..umar mmg sebijik abahnya, n luqman mmg same ngan aku..huhuhu like father like son and like mother like son.
TULIP BERDURI:tetiba terfkir..bila nak dapat anak pompuan plak ni...hubby aku ckp, kalau dpt anak pompuan mesti ganas dan brutal mcm uminyer...hahahaha, yg tu aku setuju 100%(say no to skirt, say yes to jeans)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan