30 April 2010

Urutan 2 in 1.... mahu cuba ngakkk?

Mukadimah post aku kali ni 'panas' sket. Berhubung serbuan yang dilakukan polis baru-baru ini di Klang. Sebenarnya mmg byk serbuan pelacuran telah dilakukan pasukan polis bagi memastikan kegiatan berkenaan dapat dihapuskan, kalau xpun berjaya dikurangkan. Tapi bagi aku, yang ni menarik sket, takut punya pasai lima sekawan lari berb***l. Mujur bukan warga tempatan. heheheheh....layannnnnnnnnnnnn


Lelaki mana yang mahu menolak jika seorang perempuan tetiba datang dalam keadaan berb***l tanya 'bang, mahu diurut ya? hahahahahha...sah2 lah takde sape yang nak tolak. tgk gbr kat bawah ni, dah lah gebu, montok cuma gelap sket lah maklumlah negara serumpuan Malaysia...hahahaha,Dalam serbuan yang dibuat polis di sebuh spa yang terletak dalam sebuah hotel di Klang, polis menahan lima daripada tujuh warga Indon yang dipercayai terlibat dalam aktiviti pelalcuran di spa berkenaan.


Apa yang menarik, kelima-lima mereka lari lintang pukang dalam keadaan berb***l ketika diserbu pihak berkuasa....ermmmm...cuba anda bayangkan betapa manusia sekarang ni dah mmg hilang rasa malu, bila dalam keadaan terdesak...hingga terpaksa diarahkan memakai tuala ketika ditahan anggota polis wanita.

Malah, keadaan bilik-bilik kecil yang disediakan sebagai bilik urut turut dipenuhi lantainya dengan bungkusan-bungkusan kondom yang telah dan belum digunakan...sape nak jawab??bukti dah depan mata yang spa ini menjalankan aktiviti 2 in 1, semata-mata mahu keuntungan berlipat kali ganda.

Akhirnya, kelima-lima berkenaan masuk lokap dan polis akan menjalankan siasatan lanjut terhadap spa berkenaan. Menurut Ketua Polis Daerah Klang, ACP Mohamad Mat Yusop, terdapat beberapa spa di daerah ini yang menjalankan aktiviti 2 in 1...so, bersediakan untuk digempur selepas ini dan semestinya pemilik-pemilik spa-spa berkenaan ibarat cacing kepanasan sekarang.....
TULIP BERDURI:Jangan buat kerja tak halal.....sudahnya dosa je dapat....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan