27 Mac 2011

sudah terlewat 2 hari



actually, 25 MAC adalah sambutan hari lahir en husband...nk kata sibuk sbb tak menitip sesuatu buatnya di wall ini pd tarikh tersebut bukan alasannya ..TAPI yang utama, aku tepu idea nk mencoretkan sesuatu untuknya...BUKAN bererti aku sudah bosan, sudah jemu atau apa jua perkataan yang seangkatan dengannya..

NAMUN, aku rasa ayat yang sama akan keluar sama seperti tahun2 yang sudah...so, biarkan apa yang aku rasa, hanya dia yang tahu... Namun, bila pulang dr ofis 24mac kira-kira jam 11.30mlm dan tiba di rumah tepat jam 12am...aku terus memeluknya wish apa yg patut...hangpa nk tau apa kata dia...ishhh...dah tua2 nih tak lah benda2 camtu semua....ermmm...kali ni aku berjaya kawal emosi kerna dah tau dah perangai dia...dah nk masuk 6 tahun berumahtangga, aku hampir masak dengan perangai dia... en husband: erm....pe2 pun tq lah aku:huh! xnk sudah...(kunu wat merajuk....) padahal geleng kepala, ada jugalah manusia(hahahaha, ayat JAHAT) yg cam ni...kalau lelaki lain, suke tahap gaban nih kalau isteri wish besday...hahahaha


aku: jom...nanti kite celebrate...


en husbad: gilo apo mlm2 bute nk g kedai mkn....


aku:eden pun tak mau pi mlm2 nih....nanti perut buncit cam perut abang...P


en husbd: buncit kew....(sambil membelek perutnya yg sememangnya dah buncit...hahahahaha


aku:mmg buncit pun...buncit tahap gaban.....sambil tersengih perli dan berlalu....(aku tergelak besar apabila en husbd mengomel sendirian....penat kontrol mkn, last2 bini aku ckp aku buncit....huakakakakaka(hahahahaha, padan muke tulah lain kali org nk wish besday tu...terima je lah....


Itulah sebenarnya wajah en husbd bila berbicara sesuatu tentang hari2 bersejarah ni..mmg dia jenis yg tak kesah dgn benda tu smeua....dua tiga tahun pertama dulu, aku sedey jugak...at last...layannnn je perangai dia tu...dah nk buek camno....dah jadi laki dah pun...ank dah duo dah....trimo jolah soadonya.... APEPUN....epi besday EN HUSBD....ANDA MMG D GREAT......



TULIP BERDURI:Aku nk tgk besday aku nanti...apa tindakan dia walaupun endingnya aku dah tahu...hehehehehehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan