16 November 2013

ANDA TIDAK LAYAK MENGKRITIK



Baru hari ni berkesempatan untuk meluahkan apa yang terbuku di hati....sepatutnya diluahkan pd hari kjadian tp sy hold dulu sbbnya bimbang jika jemari ini trs menekan perkataan yg lahir dari perasaan marah.
tp biar sesiapa pun anda, anda mmg tidak layak untuk mkritik kerjaya yg saya dokong selama 8 tahun ini kerana;
      Dengan kerjaya itu saya memperoleh rezeki drpd ALLAH SWT dan kata2 anda saya anggap ianya sebagai fitnah. Bagaimanapun, saya dah memaafkannya cuma utk melupakannya maybe mengambil masa yang agak lama...krn sy bnr2 terguris.

Satu nasihat saya, jangan diputuskan silaturahim sesama kita di dunia ini kerana siapalah kita untuk mendongak ke langit dgn tidak mlihat siapa kawan yg bkn hanya selalu mengelilingi kita, tetapi mereka yg akan mendoakan kita kelak.


TULIP BERDURI: Tak anggap diri ini baik sangat tetapi cuba baiki diri untuk jadi baik dalam apa jua tindakn yang dilakukan demi bekalan utk 'ke sana' nanti.

   


Tiada ulasan:

Catat Ulasan