10 November 2009

bila aku pegang GLOCK

berasap pistol ni bila dipetik jemari halus ku...hahahaha


Perhhhh...mcm pro je.....tapi last2 hampes!!!hehe


mujur tak jadi polis, kalau tak dah banyak penjenayah lari dari tgn aku


sebelum tembak, kena masukkan magazine dlm pistol dulu


BERSIAP SEDIA...ahli KD NUSA

3 Nov lalu kami diberi peluang menyertai pertandingan menembak anjuran Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia (APMM) bersama MEDIA
Hahahah, aku suka kerna bukan senang kita sebagai orang awam nak memegang pistol sewenang2nya (apatah lagi sebelum dibenarkan menyertai, kami terpaksa menghantar permohonan kepada DPRM untuk kelulusan keselamatan…
Bagaimanapun, nervous tetap ada walaupun ni kali kedua aku pegang pistol bersama peluru hidup..
Tapi sebelum game tu, hubby aku nyakat katanya, berlagak jet u, last2 org lain yg jatuhkan piring sasaran aku
Huhuhhu, itu yg berlaku ketika game tu….
Baru je aku dengan bangga nak petik picu, sekali tgk….piring sasaranku dah jatuh
Terpinga2 jgk, bila masa aku tembak…
Last2 abg yg satu team ngan aku yg jatuhkan piring tu…huhuhu TERKILAN
Tapi dah alang2 memegang pistol, aku tarik jugak picu tu tapi sasarannyer ntah ke mana…
Takper…janji aku puas, bukan senang nak menembak guna pistol jenis GLOCK tu…..
Ape yg penting group aku jatuh tangga no 8 (dapat gak medal yg canggih tu…)



TULIP BERDURI:adakalanya untung jugak jadi wartawan jenayah ni....







































Tiada ulasan:

Catat Ulasan