29 Oktober 2009

suatu hari kami di wad P2, UMMC

Naluri keibuan ku tersentuh melihat wajahmu begitu tenang diperbaringan saat dirimu lena akibat ubat yang meresap jauh.....
Namun...hati tertanya2 apakah aku mampu untuk melihat keadaanmu seperti ini tetapi dalam situasi yang berbeza kelak?
jawapan daripada naluri seorang ibu...TIDAK, namun apabila aku jauh menilai siapa kita kepadaNYA.....jawapannya AKU REDHA...






Ketika ini, aku hanya mampu berdoa apa jua yang berlaku selepas ini (menunggu keputusan MRI seminggu lagi) bagai gegak gempita halilintar membelah bumi, tiada ketenangan di jiwa, tiada senyuman di ulas bibir...hanya DOA agar segalanya berjalan lancar dan dirimu membesar seperti kanak-kanak lain sayang.....








Permata hati aku....tiada diri kalian, ibarat hilang nyawa dalam badan ini.....apa jua yang berlaku pada kalian, aku begtu takut...takut yang amat sangat tapi aku tahu.....ALLAH sentiasa ada bersama aku untuk terus membesarkan diri kalian agar menjadi insan yang mampu mendoakan aku di kala diri ini menutup mata buat kali terakhir kelak....






TULIP BERDURI:UMI SAYANG KALIAN....SEPERTIMANA TALIAN ANTARA JANTUNG DAN DARAH....





Tiada ulasan:

Catat Ulasan