24 Februari 2011

bila wan nor rosida kena marah

Gbr time mude2...hahahahaha
Bila aku kena marah...apa aku buat ya??? hahahahahaha...gelak memanjang then tutup buku..ye ke? hikhikhik pada awalnya mmg trasa bahangnya tap bila dah lam2 okey jek...takdek benda pun tp semalam mmg salah aku, deadline kul 10, bos dah suh wat back up layout N1, tp layout tu tiada, nk tunggu pengumuman siapa calon Pas punya pasal lah nih (ceh, salah kan org plak) dan akhirnya N1 aku siap betul2 atas garisan berani mati (11.15mlm) mengamuk lah big boss..satu ofis bleh dgr boss marah aku...hikhikhik tp aku ambil sbg benda yg +ve utk bekalan di masa depan. Namun aku puas, sbb berjaya setkan layout N1 pahang dengan pengumuman Pas itu.harap2 return paper untuk 25 feb 2011 tu kurang, kalau byk, sia2 aku tunggu pengumuman tu dan lagi sia2 sbb aku kena marah dgn teruk....


TULIP BERDURI: Itulah aku yg bernama wan nor rosida, sekian terima kasih.

1 ulasan:

  1. Kita berhibur jap dengan pantun kelakar di bawah, yang dipetik dari buku ‘Alamak, Bosku Seperti Hitler!’ hahaha:

    Pagi-pagi, sudah mencemuh,
    Si pemandu terus terdiam mengeluh,
    Bos ini jenis yang kecoh,
    Dapat “Tan Sri”, satu dunia dia heboh.

    “Ada pelanggan hendak jumpa”,
    Itulah kata si setiausaha,
    Bos enggan, mengantuk katanya,
    Biarkan pelanggan berjumpa air liur basinya.

    Bos memanggil mesyuarat mengejut,
    Ada pekerja berjalan bak siput,
    Bos pun menengking sampailah semput,
    Para pekerja terkentut-kentut.

    BalasPadam